Pozyskanie ponad 100 leadów dla agencji e-commerce | ProjectUP

116

Liczba pozyskanych leadów

116,01 zł

Średni koszt pozyskania leada

49 581 osób

Zasięg kampanii

13 457,13 zł

Całkowity budżet reklamowy

Detale projektowe

Zakres prac

Tworzenie reklam graficznych oraz video Targetowanie i optymalizacja kampanii Konfiguracja systemu CRM Automatyzacja wysyłania SMSów i maili do nowych leadów Raportowanie wyników

Zakres prac

Tworzenie reklam graficznych oraz video Targetowanie i optymalizacja kampanii Konfiguracja systemu CRM Automatyzacja wysyłania SMSów i maili do nowych leadów Raportowanie wyników

Zakres prac

Tworzenie reklam graficznych oraz video Targetowanie i optymalizacja kampanii Konfiguracja systemu CRM Automatyzacja wysyłania SMSów i maili do nowych leadów Raportowanie wyników

Technologia

Meta Ads, TikTok Ads

Technologia

Meta Ads, TikTok Ads

Technologia

Meta Ads, TikTok Ads

Branża

E-commerce

Branża

E-commerce

Branża

E-commerce

Obszar działania

Project Manager Performance Marketing Specialist Copywriter Video Editor Graphic Designer Marketing Automation Specialist

Obszar działania

Project Manager Performance Marketing Specialist Copywriter Video Editor Graphic Designer Marketing Automation Specialist

Obszar działania

Project Manager Performance Marketing Specialist Copywriter Video Editor Graphic Designer Marketing Automation Specialist

Klient: Agencja marketingowa specjalizująca się w SEO i kampaniach reklamowych dla e-commerce.

Cel kampanii: Pozyskanie wartościowych leadów właścicieli sklepów internetowych zainteresowanych kompleksową obsługą marketingową (SEO + Ads).

Kanał działań: Meta Ads (Facebook, Instagram).

Wyzwanie

Klient chciał dotrzeć do właścicieli i managerów e-commerce w Polsce, którzy aktywnie poszukują wsparcia w zakresie marketingu internetowego. Wyzwaniem było wyselekcjonowanie odpowiedniej grupy odbiorców, ograniczenie kosztu pozyskania leada oraz zapewnienie wysokiej jakości kontaktów.

Rozwiązanie

  1. Segmentacja grupy docelowej
    Stworzyliśmy zaawansowane zestawy reklam targetujących:

    • właścicieli firm i sklepów internetowych,

    • osoby zainteresowane e-commerce, marketingiem internetowym, reklamą na Facebooku i SEO.

  2. Kreacje reklamowe
    Postawiliśmy na dynamiczne grafiki i jasne komunikaty CTA (Call To Action), podkreślające korzyści współpracy: zwiększenie sprzedaży, profesjonalne prowadzenie kampanii, kompleksowa obsługa.

  3. Formularze Meta Leads
    Skorzystaliśmy z natywnych formularzy Meta, by zmaksymalizować konwersję i uprościć proces zapisu.


Wyniki kampanii

Wskaźnik

Wynik

Liczba leadów

116

Zasięg

49 581 osób

Wyświetlenia

205 550

Średni koszt leada

116,01 zł


Kluczowe obserwacje

  • Zestawy reklam z bardziej rozbudowaną komunikacją (case study + social proof) osiągnęły lepszy koszt leada.


  • Kampanie, które osiągnęły częstotliwość powyżej 3,00, zaczęły generować wyższe koszty jednostkowe – konieczne było częste odświeżanie kreacji.

  • Najniższy koszt leada (29,99 zł) uzyskano dzięki precyzyjnemu dopasowaniu komunikatu do wąskiej grupy odbiorców (małe i średnie e-commerce z branży fashion i beauty).


Podsumowanie

Dzięki odpowiedniemu podejściu strategicznemu oraz optymalizacji kampanii w czasie rzeczywistym udało się osiągnąć bardzo dobre wyniki w pozyskiwaniu klientów dla usług SEO i Ads. Koszt pozyskania wartościowego leada na poziomie 29,99–116 zł oznacza wysoką efektywność działań w sektorze B2B e-commerce.

Masz pytania?Porozmawiajmy!

Masz pytania?Porozmawiajmy!

Masz pytania?Porozmawiajmy!